Karyera

Vakansiyalar

Kimyaçı-mühəndis

  • Tarix:

    19-10-2023

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • İstehsal olunan məhsulun fiziki -kimyəvi analizləri və orqonoleptik göstəricilərinə nəzarət edilməsi;
  • İstehsal olunan məhsullar üzrə xammal, yarımfabrikat və hazır məhsulların mövcud standart və texniki şərtlərə müvafiqliyinin təyin edilməsi üçün laboratoriya analizlərinin aparılması;
  • Hər gün istehsal olunan məhsulların qeydiyyatının aparılması;
  • Testlərin icrası zamanı müşahidələrin və nəticələrin müəyyən edilmiş qayda ilə səliqəli şəkildə qeyd edilməsi;
  • Testlərin icrası zamanı keyfiyyət proseduralarına riayət edilməsi, bu zaman yaranan qeydlərin qayda ilə səliqəli şəkildə, tam dolğun aparılması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Laboratoriya cihazları ilə işləmə və onları tənzimləmə bacarığı;
  • Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti;
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
  • Spirtli içki istehsalı sahəsində çalışma imkanının olması

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali bakalavr (kimya, biologiya sahəsində);
  • İş təcrübəsi: Kimyaçı - laborant və ya laborant- mikrobioloq olaraq minimum 1 il iş təcrübəsi (Qida istehsalı sahəsi üzrə təcrübə üstünlükdür);

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Növbəli;
  • İş yeri : Avrora Sənaye Parkı (Hökməli qəs);
  • Nahar və servis şirkət tərəfindən təmin olunur;

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • İşçilərə qayğı proqramı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;

 

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Kimyaçı-mühəndis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Maliyyə Analitiki

  • Tarix:

    22-08-2023

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
  • Maya dəyərinin analizi və kənarlaşmaların müəyyən edilməsi;
  • Büdcələrin hazırlanması və təsdiq edilən büdcələrin izlənilməsi;
  • Maliyyə hesabatlarının analizi və maliyyə əmsallarının hesablanması;
  • Satış hesabatlarının hazırlanması və təhlil edilməsi;
  • Malların marjinallığının hesablanması və təhlil edilməsi;
  • Hesabat dövrünün xərclərinin yoxlanılması və analiz edilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti;
  • Güclü analitik qabiliyyət və riyazi düşüncəyə malik olması;
  • Problem həll etmə bacarığı;
  • Dəqiqlik və detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Maliyyə və mühasibatlıq sahələri üzrə ali təhsil;
  • Beynəlxalq maliyyə hesabatı standartları haqqında biliklər (F3);
  • İş təcrübəsi: Mühasibatlıq və yaxud maliyyə sahəsində ən az 1 il iş təcrübəsi;
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramlarından (yüksək səviyyədə Excel və maliyyə sertifikasiyası üzrə biliklərinin olması arzuolunandır) istifadə etmək bacarığı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), İngilis və Rus dilləri arzuolunandır.

İş şərtlərimiz:

  • Həftədə 5 iş günü;
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı ş., Aşıq Molla Cümə küçəsi, 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Korporativ nömrə;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Maliyyə Analitiki” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Sistem Administratoru

  • Tarix:

    08-09-2023

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • İT infrastrukturuna aid sistemlərin tətbiq edilməsi, inzibatçılığının, etibarlı işləməsinin, yenilənməsininin təmin edilməsi və baş verən insidentlərin və problemlərin vaxtında həll edilməsi;
  • Məlumat mərkəzinin infrastruktur komponentlərinin (server, hipervizor, storage, SAN və s.) və öhdəliyində olan digər İT sistemlərinin (Windows OS, MS Exchange, AD, Nginx və s.) inzibatçılığının və etibarlı işləməsinin təmin edilməsi;
  • Qəbul edilmiş qayda, təlimat və standartlara uyğun olaraq sistemlərin inzibatçılığının həyata keçirilməsi (patçların və yenilənmələrin quraşdırılması, monitorinqi və s.);
  • Qəbul edilmiş proses, təlimat və qaydalara əsasən dəyişiklik, insident və problem tipli sorğuların qeydiyyatının alınması və icra edilməsi;
  • Sistem konfiqurasiyalarının təhlükəsizliyinin təmin edilməsi;
  • Məlumatların ehtiyat surətlərinin yaradılması və mütəmadi nəzarətdə saxlanılması;
  • Müvafiq hesabatların hazırlanması və texniki sənədləşmənin aparılması;

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Microsoft Windows Server OS ilə bağlı biliklər;
  • Microsoft Exchange Server idarəetmə təcrübəsi;
  • Linux OS server ilə bağlı bilik və təcrübə;
  • VMware vSphere virtualizasiya sistemlərinin idarə olunmasında bilik və təcrübə;
  • Klaster virtualizasiya texnologiyalarının istismarı və dəstəklənməsi üzrə biliklər;
  • PowerShell-də skript yazma təcrübəsi;
  • Veb serverlərləri ilə (IIS, Apache, NginX) üzrə biliklər;
  • SAN sistemləri ilə iş təcrübəsi;
  • SSLTLS üzrə biliklər;
  • Şəbəkə avadanlıqları ilə iş təcrübəsi;
  • Virtual şəbəkələrin qurulması prinsipləri məlumatlılığı;
  • Müasir server və şəbəkə avadanlığı bazarı haqqında məlumat;
  • Monitorinq sistemləri ilə işləmək bacarığı;
  • İnformasiya təhlükəsizliyinin prinsipləri və əsasları bilməsi;

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali (İnformasiya texnologiyaları üzrə)
  • Təcrübə: Sistem inzibatçısı kimi minimum 3 il iş təcrübəsi
  • Dil bilikləri: İngilis dili biliyi (texniki sənədlərin oxunması, dəstək xidmətləri ilə yazışmalar)

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatı : 09:00-18:00;
  • İş yeri : Bakı ş., Aşıq Molla Cümə küç, 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Tibbi Sığorta;

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Sistem Administratoru” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Logistika Meneceri

  • Tarix:

    17-10-2023

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Anbarların və saxlanc yerlərinin fiziki vəziyyətinin, həmçinin anbarlama şəraitinin standartlara uyğun olmasını təmin etmək və bununla əlaqədar müvafiq düzəldici, inkişaf etdirici və önləyici təklif, hesablama və təqdimatların hazırlanması;
  • Anbar qalıqlarının kontrol edilməsi, yaranan problemlər barəsində nəticə çıxarılması və lazımi tədbirlərin görülməsi;
  • Anbar sahəsindən səmərəli istifadə etmək şərti ilə saxlanılan məhsulların düzgün yerləşdirilməsinə nəzarət olunması;
  • Məhsulların son istifadə tarixinə (SİT) nəzarət etmək, SİT bitməsinə müəyyən vaxt qalmış məhsulların siyahısını təşkil edib aidiyyəti qurumları mütəmadi olaraq məlumatlandırmaq.
  • Anbar və logistika işlərinin (malların qəbulu, saxlanılması, yüklənməsi, göndərilməsi, sayılması və s.) ümumi təşkili, idarə olunması;
  • Anbara mədaxil və məxaric olunan məhsullara nəzarət edilməsi;
  • Anbara məxsus avadanlıqların inventarlaşmasının aparılmasında iştirak etmək;
  • Xüsusi texnika və tərtibatların icazəsiz işlədilməsinin, zədələnməsinin qarşısının alınması üçün operativ tədbirlər görmək;
  • Avtomatlaşdırılmış anbar və logistika proseslərinin idarə olunması;
  • Anbarda və daşınmada xərcləri, itkiləri minimumlaşdırmaq;
  • Anbar qalıqlarına nəzarət, “out of stock” və “over stock”-a nəzarət;
  • Satış proqnozlarına əsasən anbar ehtiyatlarının minimal saxlama səviyyəsi ilə planlanması;
  • Sifarişlərin vaxtında və effektiv çatdırılmasının təşkili, yaranan problemləri (gecikmələr, sənədlərin düzgün idarə olunması, boş maşınların əraziyə buraxılmaması və s.) yerində həll edilməsi;
  • Anbarda təhlükəsizlik texnikası, yanğından mühafizə və təhlükəsizlik qaydalarına əməl etmək, yükləmə-boşaltma işlərinin aparılması, mühafizə olunması və vaxtında tədarükçüyə çatdırmanın təşkil edilməsi;
  • Satış və digər aidiyyəti strukturlarla sıx işləyərək sifarişlərin mütəmadi planlanması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Heyət idarəetmə bacarığı;
  • Anbar və logistika sahəsi üzrə dərin biliklər;
  • Şirniyyat və qida məhsulları sahəsi üzrə tədarük zənciri proseslərinin idarəetmə bacarığı;
  • Planlama və təşkilatçılıq bacarığı;
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti;
  • Problem həll etmə bacarığı;
  • Qərar vermə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsil (İqtisadiyyat, Logistika, Təchizat Zəncirinin idarəedilməsi üzrə arzuolunandır);
  • İş təcrübəsi: 5 il (anbar sahəsi üzrə);
  • Kompüter bilikləri: MC Office, Axata, Tiger Enterprise (SAP bilikləri üstünlükdür).

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Avrora Sənaye Parkı (Hökməli qəs);
  • Servis şirkət tərəfindən təmin olunur;

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Sağlamlıq sığortası;

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Logistika Meneceri” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

İnsan Resursları üzrə Biznes Tərəfdaş

  • Tarix:

    21-11-2023

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Müəssisənin işçi ehtiyacının müəyyən edilməsi, iş analizlərinin aparılması və İnsan Resursları planlaması modulu üzrə digər fəaliyyətlərin həyata keçirilməsi;
  • Vakansiyalar üzrə elanların hazırlanması, işçi axtarışı ilə bağlı effektiv kanalların müəyyən edilməsi;
  • Müsahibələrin təşkili və həyata keçirilməsi, nəticələrlə bağlı namizədlərin məlumatlandırılması;
  • Yeni işə qəbul olunan əməkdaşların adaptasiya proqramlarının effektivliyinə nəzarət edilməsi;
  • İşçilərin fəaliyyət və səriştə qiymətləndirilməsi proseslərində iştirak edilməsi, qiymətləndirmə nəticələrinə uyğun inkişaf planlarının hazırlanması;
  • Müəsissə üzrə işçi heyətinin təlim və inkişaf ehtiyaclarının müəyyən edilməsi;
  • Kritik vəzifələrin müəyyən edilməsi və davamçıların idarə edilməsi proseslərinin icrasında iştirak edilməsi;
  • İR metrikləri üzrə fəaliyyətlərin tənzimlənməsi, müvafiq hesabatların təqdim edilməsi;
  • Araşdırma predmeti olan məsələlərin araşdırılması və nəticələrin aidiyyatı üzrə təqdim edilməsi;
  • Müasir İR funksiyaları üzrə digər öhdəliklərin icra edilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Müasir İnsan Resursları üzrə biliklər;
  • AR Əmək qanunvericiliyi bilikləri;
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti;
  • Araşdırma və problem həlletmə qabiliyyəti;
  • MS Office proqramlarından istifadə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil : Ali (İqtisadiyyat, Menecment, Psixologiya və ya İnsan Resursları sahələri üzrə);
  • İş təcrübəsi : Minimum 3 il;
  • Dil bilikləri : Azərbaycan dili üzrə səlis danışıq qabiliyyəti (İngilis dili, Rus dili biliyi üstünlük hesab olunur).

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-dən 18:00-dək.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Karyera perspektivləri;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Sağlamlıq sığortası.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İnsan Resursları üzrə Biznes Tərəfdaş” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

CV Göndər

Şəxsi məlumatlar

Fayl seçilməyib

CV və ya digər sənədinizi əlavə edin
Mümkün fayl növləri: .doc.txt.pdf

Təhsil
Ali təhsil
KURSLAR
KOMPÜTER BİLİKLƏRİ
DİL BİLİKLƏRİ
İş təcrübəsi
Tövsiyyə edə bilən şəxslər